«نادر غلبانی» سرمربی تیم فولاد هرمزگان: 

داوران تمرکز بیشتری در زمین داشته باشند 



سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان با اشاره به این که شاگردانم بازی دلچسبی  را مقابل تیم فولاد صنعت اصفهان به نمایش گذاشتند، گفت: با یک بازی منطقی وهجومی در مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم.
به گزارش صبح ساحل، نادر غلبانی پس از پیروزی تیمش و با تمجید از عملکرد بازیکنان، گفت:  به سه امتیاز بازی مقابل حریف اصفهانی احتیاج داشتیم که خدا شکر سه امتیاز را باهمت بازیکنانم به دست آمد. وی با بیان این که بازیکنان ما در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند ، افزود: تیم صنعت اصفهان یک تیم بسیار جنگده بود ودر زمین ماخوب ظاهر شد اما شاگردانم اجازه ندادند به آن اهدافی که می خواستند برسند. 
سرمربی تیم فولاد هرمزگان اظهار کرد: اگر بتوانیم دربازی های آینده مثل امروز ظاهر شویم  قطعاً  می توانیم به راحتی در لیگ ماندنی باشیم و ما شانس بسیار زیادی برای ماندن داریم. 
غلبانی گفت : در گروه ما سه تیم دیگراز استان با ما هم گروه هستند و تیم کیش انصراف داد، تیم های هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب دراین گروه نتایج خوب گرفته اند ، حتی تیم خلیج فارس جز تیم های مدعی است و این تیم لیاقت حضور درلیگ دو را دارد و باید از سوی مسئولان حمایت بیشتری شود.
وی نقش داوران را دربازی ها بسیار حیاتی خواند و بیان کرد: قضاوت  بعضی از داوران نقاط ضعفی دارد نه اینکه از روی عمد است بلکه  سهوی  است که باید داوران دقت بیشتری به خرج دهند و در زمین تمرکز خودرا روی بازی بگذارند تا حقی از تیمی ضایع نشود. 
تیم فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با حساب دو برصفر از سد تیم صنعت فولاد اصفهان عبور کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها